wtorek, 14 lutego 2017

Tykwowa miłość

Dziś dzień świętego Walentego czyli dzień miłości! Dlatego domyślam się, że jest to również dzień miłości... do tykwy 😄


Kiedyś w głębi duszy zazdrościłam innym, że mają swoje pasje, że wiedzą co w życiu cieszy ich najbardziej i jednocześnie żałowałam, że ja nie odkryłam jeszcze swoich zainteresowań. Ale z czasem wszystko się zmieniło!

Muszę przyznać, że zawsze byłam małym majsterkowiczem i wiercenie wiertarką w tykwie sprawiło mi niemałą przyjemność. Na dodatek, co mnie bardzo cieszy, zastosowania tykwy są ogromne. Można z nich stworzyć nie tylko lampę. Nie wiem czy wiecie, ale w Afryce powszechnie używa się ich do wytwarzania naczyń służących do przenoszenia i przechowywania wody i żywności. Można zrobić z nich również instrument muzyczny, maskę, pudełko na biżuterię... Lista zastosowań się nie kończy! Można stwierdzić, że jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia! 
Oby pomysły się nie kończyły 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz